Saksan suurin perheomisteinen myllykonserni on luottanut Cofaceen jo yli 25 vuoden ajan. Yritys toimii myös ulkomailla ja käyttää Coface Premium Services -palveluja luottovakuutustensa päivittämiseen ennakoivan riskienhallinnan ja erityisen tuen avulla. Bindewald & Gutting Group kertoo, miten yritys hyötyy Cofacen asiantuntemuksesta liiketoimintansa kehittämisessä ja asiakasriskien tehokkaassa vähentämisessä.
Anja Twietmeyer, johtoryhmän jäsen, Saalemühle Alsleben GmbH (Bindewald & Gutting Group):
Mitkä ovat yrityksenne tärkeimmät liiketoiminta-alueet ja markkina-asema?
Bindewald & Gutting on Saksan suurin myllyalan perheyritys, jolla on Euroopan suurin mylly Alslebenissä. Jauhamme vuosittain noin 2 miljoonaa tonnia viljaa elintarviketuotantoa varten.
Noin 80 % liikevaihdostamme syntyy Saksassa, ja loput viedään Eurooppaan. Työllistämme noin 650 työntekijää yhdeksässä toimipisteessä Saksassa, ja olemme hiljattain ottaneet haltuumme tehtaan Brysselissä (Belgia), aivan sataman vieressä!
Kuinka kauan olette tehneet yhteistyötä Cofacen kanssa ja mitkä ovat yrityksenne tarpeet?
Meillä on ollut luottovakuutus Cofacen kanssa yli 25 vuotta, ja olemme niin sanotusti kasvaneet yhdessä. Tunnemme saavamme hyvin tukea ja ymmärrystä riskienhallintatapamme suhteen. Tarvitsimme yksinkertaisen suojan, koska meillä on suhteellisen vähän korvausvaatimuksia, koska pidämme erittäin tarkasti huolta siitä, että asiakkaidemme laskut maksetaan. Itse asiassa tarvitsimme ennen kaikkea eräänlaisen "valppaan vahtikoiran", joka osoittaa riskit ja käyttää tietojaan varoittaakseen meitä mahdollisista maksuhäiriöistä ja suojellakseen meitä. Juuri tämä on Cofacen tehtävä ja etu meille.
Sen lisäksi, että saamme taloudellisia tietoja asiakkaistamme, yritysluottovakuutus tarjoaa meille keinon pitää jatkuvasti silmällä maksujen eräpäiviä ja maksuhäiriöriskejä yrityksessämme.
Mitä etuja CPS-ratkaisu tarjoaa yrityksellenne?
Vuosikymmenten aikana olemme luoneet vankan luottamuspohjan, jossa yhteistyö on erittäin hyvää ja avointa. Coface tietää, että olemme hyvin tunnollisia ja seuraamme riskejämme tarkasti. Coface Premium Services (CPS) -vakuutusyhtiöiden riskien arviointiin tarkoitettujen koosteiden ja luottorajojen ja vakuutusmaksujen arviointimahdollisuuksien lisäksi Cofacen riskiasiantuntemus myös kaltaisillamme erikoismarkkinoilla sekä taattu yhteys riskinarvioijien kanssa on yksi Coface Premium Services (CPS) -palvelun tärkeimmistä eduista. Emme puhu hotlinen kanssa, vaan meillä on kiinteä henkilökohtainen yhteys Cofacen henkilöstön kanssa!
Olemme aina tiiviissä yhteydessä. Näin meidän on helppo ottaa yhteyttä milloin tahansa, jos tarvitsemme asiakkaalle limiitin, jos meillä on kysyttävää limiittipäätöksestä tai jos haluamme neuvotella tai keskustella yksilöllisesti muista aiheista. Meillä on Cofacessa todella pätevät yhteyshenkilöt, jotka ymmärtävät tarkkaan yritystämme ja toimialaamme, mukaan lukien esimerkiksi liiketoimintamme erityispiirteet, kuten kausiluonteisuus. Coface Premium Services (CPS) takaa, että meillä on käytössämme omistautunut ja asiantunteva tiimi, joka tarjoaa asiantuntijatukea kaikkina aikoina.
Ota yhteyttä nyt saadaksesi demon ja tutustuaksesi, miten globaali asiantuntemuksemme voi auttaa sinua tavoitteesi saavuttamisessa.